آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

می خواستم امسال، کل ماه مبارک رو روزه باشم

همه چی خوب پیش می رفت تا روز آخر...

من خواستم اما تو نخواستی

ای که همه چیز به ید قدرت توست

و خواست من چه جای عرض داشت در مقابل خواست تو

پس با درد! سر تسلیم فرود آوردم

و از تحصن در دار تسبیحت، سجده وار به حیاط حمدت آمدم

که من شاگرد کلاس آن اربابیم که فرمود:

اللهم رضا برضائک و تسلیما لاوامرک لا معبود سواک یا غیاث المستغیثین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۵
سیمرغ قاف

نظرات  (۱)

بلا ازت دور باشه همییییشه به حق همین امام مهربانی هاااا

بووووس.
پاسخ:
بلا نبینی خوشگلم
یه سنگ کلیه کوچولو که بلا نی
ان شاءالله امام رئوف نگهدار خودتو خونواده ات باشه
بوووووس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی