آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

سلام

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ق.ظ

سلام، این اولین سلام در بلاگ.IR

تا ببینیم که سلامِ مهیمن، چه می خواهد

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸
سیمرغ قاف

نظرات  (۵)

سلام
مطلی قابل ستایشی بود.
دوست فرهیخته من!
با شعر جدیدم(نام تو برده و از نام خودم سیر شوم)به روزم.
با احترام دعوتید.
دردفروشی
painstore.blog.ir
سلام دوست عزیز! :) بسیار خرسندم از این که این مطلب رو نوشتی و ما رو به فیض اکمل رسوندی! :)) از خدا مزید توفیق و عقل(!) کافی رو صمیمانه خواستاریم!!
پاسخ:
عقل میخوام چیکار
بگو پول بده خدا
والا [نیشخند]
:))))))))
پاسخ:
بوس....
سلام. امیدورام به زودی به اینجا منتقل بشی و همسایه بشیم.
موفق باشی...
پاسخ:
سلام آقای نسخه پیچ مهربون
ممنونم
فعلا که نه وقتی برای نوشتن هست و نه دل و دماغی، تا خدا چه خواهد
سلااااام سیمرغ دلم برایت تنگ شده بود.هی میرفتم بلاگف هی میدیم نیستی تا اینکه یه تلاشه جان فرسایی کردم از گوگل سرچ کردم.خخخخ
آقای یارو هنوزم مینویسین؟کجا؟میخوام بخووووونم
پاسخ:
سلام گلم
تلاشتو ارج می نهیم دوستم

شوری خیلی وقته که نمی نویسه... قبل از نابودی بلاگفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی