آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

مَنوچ! متهم اصلی ماجرا

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ


دوستانی که آشنایی قبلی دارند می دونند که من چقدر به رئیسم علاقه (در حد غش و ضعف و خودزنی حتی) دارم و چه رابطه عمیـــــــــــــق و گرمی (در حد خین و خین ریزی) بینمون حاکمه. (پستهای آخر خونه بلاگفامو بخونین، البته اگه رمز داشته باشید، خودتون قضیه دستتون میاد)

می گفتیم.. این اداره ما که اسمش پژیه، یه پزشکی داره که از دوستان و همکاران بسیار خوب ماست و گهگاهی از طریق اتوماسیون اداری، یک سری هشدارها و مطالب مفید در زمینه سلامت و بهداشت برامون می فرسته.

امروز سیستمو که باز کردم دیدم یه مطلب نوشته با این مضمون:

عفونت انگلی توکسوپلاسما که منشا اصلی انتقال آن گربه سانان هستند با ورود به بافت مغز، ریسک ابتلا به بیماری اسکیزوفرنی (Schizophrenia) را افزایش می دهد.

عَد تا مطلبشو خوندم از جلو در اتاقمون رد شد و باهم چاق سلامتی کردیم. بهش میگم: خب دکتر... حالا دیگه باس چارچشمی مواظب رئیس باشیم تا منوچ از در اتاقش رد نشه..

میگه: نه بابا، فایده نداره، من هشدار درمورد خطر ابتلا ندادم که.. رئیس خودش اسکیزوفرن هست! علت بیماریشونو که همون منوچ باشه، کشف کردم.

دوتایی میخندیم به ریش نداشته رئیسِ نفله و عفونتهای منوچ و دلمون کمی خنک میشه...

 

منوچ کی بید؟ نوشت: به گربه سیاه و زشت و خل وضع پژی، که هم اتاقی اسم منوچ روش گذاشته، منوچ گویند! بعله... نمی دونستی بدون.

 

 

هشدار جدی به منوچ نوشت: میری اتاق رئیس میو میکنی و برمیگردی، دستاتو (تو حوض پر از ماهی پژی** یک هیچ به نفع منوچ) بشور تا مرض! نگیری، آفرین پسر خوب.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
سیمرغ قاف

نظرات  (۱)

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۱ مـــسیـــرا
باسلام.
عزیزدل لطفا تو هم بیا مطلبم رو بخون و حتما حتما نظر بده!
 
عنوان مطلب:          ثواب روزه ماه شعبان
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=130
 
تک تک نظر هارا بررسی می کنم و حتما بازم بهتون سر می زنم.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی