آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

هوینجوری عشقولکی، حاصلِ یک روزِ پُر کارِ خرکی!

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ


به دنبال تو نمی گردم

که نیمه گمشده پیدا شده ام باشی

 

تو را من زیر درخت آلبالو!

نه گم کرده، که چشم در راهم!

 

تا بیایی و تمامِ من، از آنِ تو باشد..

 

بیا تا جوانم، بده رخ نشانم           که این زندگانی، دوامی ندارد

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
سیمرغ قاف

نظرات  (۴)

سلاااااام مرغی ورپریده!!! :))
خونه نو مبارک! :) کی شیرینی اینجا رو میدی کلک؟!
یعنی ما هم بلاگفاستان رو بیخیال بشیم و بیایم بیانستان؟! :))
الهی همیشه سالم و شاد باشی و هرجا هستی، قدمت پرتوان و قلمت پرزور بادا!!!
یا حق

پاسخ:
سلام شوری
شیرینی اینجا رو که پارسال لومبوندی... یادت رفت؟
خوبه ازت یه عالمه عکس، من بابِ مدرک دارم، چقدر میدی رو نکنم؟ خخخ

شما بنویس... بِدَم و بنویس
والا
:) خوشحاالم ک هستی :)
پاسخ:
سلامت باشید

سلام بر سیمرغ کوه قاف

تو بلاگفادنبالت میگشتیم نگو که اینجایی!!!

خخخخ

پاسخ:
سلام حسین... ما که اصلاً دنبالت نمی گردیم.. کلاً ناامید شدیم ازت خخخخخ
سلام
میگم این تعطیلی بلاگفا یه حسنش خوب بود که ما دوستان واقعی خودمون را شناختیم .ی زمانی ما به دوستان مجاری مون فخر میکردیم جالبه از این همه دوست فقط دونفر سراغ ما را گرفتند.اونهم با یه سرچ ساده  من بعد دو روز از تعطیلی بلاگفا رفتم یه سرور دیگه وب زدم جالبه همه دوستان را هم لینک کردیم هر روز هم از طریق لینک وبمون به وبلاگشون سر میزدیم که شاید از طریق وب گذرشون ما را پیدا کنندولی بی معرفتها هیچکدومشون حتی یه بار هم به سر اغ ما نرفتندن بازهم دم این دو رفیقیون گرم با سرچ تو کوگل وب ما را پیدا کردند
خب بیخیال تابوده همین بود ه بقولی همه رهگذرن...........
وبتون هم مبارک بسلامتی امیدوارم مستدام باشید٬

پاسخ:

من شرمنده ام عزیزم

به خدا خیلی سرم شلوغه

تقریباً زندگی دنیای حقیقیم هم تعطیل شده چه به دنیای مجازی که همه دلخوشیم بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی