آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

یک "های" عاشقانه

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ



تقدیم به همه اونایی که دلشون خواست و ندارند!





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
سیمرغ قاف

نظرات  (۷)

چه عشقولانه
.
.
تو فصل سرما بیشتر این عشقولانه ها میچسبه
پاسخ:
زود برو دستای علی آقا رو هااااا کن


راستی آدرس وبی که نوشتی باز نمیشه
هاااا هااااا هاااا. :)))
پاسخ:
ها.. این ها، شد ها

جونمی... ها 3> 
این ب ت 
یعنی چیه 
پاسخ:
 پ ن نمیشد پی نوشت؟  این ب ت هم یعنی برای تو
سلام سیمرغی خانم 
سلام غریبه عزیز ، ب ت یعنی " برای تو " 
آخه منم قبلن اینو نمیدونستم و از خود سیمرغی جان یاد گرفتم ...
بعدشم سیمرغی خانم عزیز ،
تقدیم کردی به همه اونائی که دلشون خواست و ندارن ...
خواستم بگم من دارم و بازم دلم میخواد چیکار کنم ؟
.
.
.
 خب حالا بعد از یه عصبانیت کوچولو ، یه لبخند بیشتر از یه قهقهه میچسبه ...
خواستم بهتون بگم همین یکی هم از سرم زیاده ! من بتونم همین یکی رو خوشبخت کنم بزرگترین هنر زندگیمو ارائه دادم ...
خدا به اونائی که ندارن یه خوبش رو بده . الهی آمین ...
پاسخ:
سلام عمو رئیس
ممنون از توضیح، خودمم یادم رفته بود ب ت چیه!   الکی....

خدا شما رو به یکی یه دونتون ببخشه، بعدشم زندگی گرم شما در جنوب پرحرارت کشور، که هاااا ماااا نمیخواد
این قرتی بازیا مال ما بدبخت بیچاره هاست...


آمممممین
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :)
پاسخ:
برو عامووووو
های عاشقانه تو واسه  Ayli کردی، ته مونده یخ زده شو آوردی واس ما
◕ ‿ ◕
پاسخ:
این سه تا آجر، دقیقا چیه؟

اسمایلی کپی کردی؟
عخییییییییییییییییییییییییییییییی
دلمو شکوندی برو حالشو ببر
پاسخ:
دوروغ نگو... همین هفته پیشا باش شمال بودی یه عالمه هااااات کرد نیشخند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی