آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

تنور دلمو تَش کُردیَم امرو

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

دوستان نازنین من

این پستهای غمناکِ این روزهایِ منو که میخونید، غم به دل مهربونتون نشینه

اینا سر ریز یک سری حسهای درونی منه که بعضاً تاریخشون هم گذشته.


حال من خوبه خوبه

شادم، چرا نباشم که تنها خدایِ مقتدرِ عالم پشتمه

آرومم، چرا نباشم که هیچ ظلمی به کسی به گردنم نیست

امیدوارم، چرا نباشم که عطر اومدن عزیزترین پیچیده

عاشقم، چرا نباشم که دنیا فقط به عشق می ارزه


و دست آخر شاکرم، چرا نباشم که نعمت بندگی بر من تمام آمده




پینوشتها:


1 فقط یه چی کم دارم اونم اینه که اون گمشده بیاد، که اگه بیاد دیگه نور علی نوره نیشخند

2 اوخ اوخ اوخ... داره میاد.... صداش میاد... نفله رو میگم بابا نیشخند از تو راهرو بلند بلند حرف میزنه... هنوز که هنوزه تپش قلب استرسی میگیرم از صداش اوه

3 راستی دیگه دنبال گمشده جان نمی گردم، به من چه!  اون باس دنبال من بگرده پیدام کنه، کار دنیام که برعکس شده باشه، من هنوز همون خاتون قدیمیم.

مردها رو نباید پررو بار آورد، اونا باید مررررررررد باشن، تکیه گاه محکم و امن، نه پسربچه های آویزون... والا shame on you

4 معنی عنوان میشه: تنور دلمو آتش (روشن) کردم امروز


 تم: با اینکه بیشتر "همه چی آرومه" ی طالب زاده به پست میخوره، ولی من با ابی زمزمه میکنم: دلبرکم چیزی بگو، به من که خاموش تواَم، به من که...... اما فراموش تواَم



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
سیمرغ قاف

نظرات  (۶)

اقا این پست سیمرغی هم مشکوکه

خخخخخ
پاسخ:
کلنی مشکوکم من
مشکوکم
نمیدونم با کی هست اون نیشخندنیشخندنیشخند
نمی دونم چرا پائیز که میشه همه مشکوک می زنند خخخ:))
پاسخ:
آره نیشخند نکه هوا سرد میشه، ملت یادشون میوفته آتیش روشن کنند. نیشخند

زیارتا قبول مشهدی خانوم، همیشه به زیارت و گشت و گذار قشنگم قلب
فریبا جون میبینی این سیمرغی با این پستاش چه جوری مارو

قلقلک میده 

پاییزه پاییزه برگ درخت میریزه

بابا جون زودتر بیا که این دل بی تو دلگیره

با ریتم هم خوانده شوداااا
پاسخ:
تمو عوض نکن عروس نیشخند

دلبرکم چیزی بگو، به من که از گریه پُرم، به من که بی صدای تو، از شب شکست میخورم

دلبرکم چیزی بگو، به من که گرم هق هقم، به من که آخرینه، آواره های عاشقم

حالا با ریـــــــــتم
چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی، غزل بشن گلایه ها نه هق هق دلواپسی

نذار که از سکوت تو پرپر بشن ترانه ها، دوباره من بمونم و خاکستر پروانه ها

چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره، کابوس رفتنت بگو از لحظه های من بره
چیزی بگو اما نگو که قصه ما به سر رسید، نگو که خورشیدک من چادر شب به سر کشید

اوه اوه ظاهرا سمیرا خانوم هم پائیز روشون تاثیر گذاشته :))
به این پسرمون هم بگو نانچیکوشو اونور بگیره یه بارنخوره به نیمه گوربه گور شده ی من گناه داره 


خخخ الکی مثلا من خیلی مهربونم:))
پاسخ:
الکی الکی مارو گول نزن
نیمه گمشده ات پیدا شده هی مارو میپیچونی

باشه تبریک
ولی نگو سیمرغ خر بود نفهمیدا
شاد و خرم باشید همیشه
چرا که همه چیز خداوند داده که مهمترین سلامتی است
پاسخ:
ممنون شما هم همینطور
سلامتی که از همه اینها لازم الشکر تره
آقا چرا شایعه پراکنی می کنی من گفتم اگر امام رضا شفا بده هنوز که شفا نداده همون دیوونه ی قبلی هستم هنوز خخخ😜
پاسخ:
اگه به شفای آقام امام رضایه که از الان برو به فکر جهاز خریدن باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی