آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

کاندیدای بربادرفته ی مُرده های فراموش نشده

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ

جمعه رفتم مدرسه، مسجد نزدیکتر بود اما من مثل همیشه، رأی رو بهانه کردم واسه دیدن تو

چقدر مدرسه سوت و کور بود

با دیس خرمای رو میز، بوی اموات میداد

با انگشت جوهری، تو کوچه ها دنبال تو می گشتم که با خنده بگی:

جمعه ها هم مدرسه میری شما؟!


و ندیدی که انگشتم تو هوا خشک شد

ندیدی که باز هم به بهترین روزها رأی دادم

روزهای نداشته

سالهای نداشتنت

بی بهار

بی بهترین روزها

In memories of best day who gone with the wind


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
سیمرغ قاف

نظرات  (۵)

اقا این پست مشکوکه..خخخخ
پاسخ:
خیلیییییییییییییییییی

سلام خوبین چه خبرا

کاش اینقدر تلخ نمینوشتی/

خلی بده مخصوصا روزایی که ادم دلش غصه داره.

 

پاسخ:
سلام عزیزم

ببخش از تلخی، ان شاءالله روزهای شادمون، واسه همه آدمها و مخصوص دوستان، در راهه.
رفتی تا بنویسی کاندیدای دلت رای نیاورد یا نه رد صلاحیت شد ....
بغضم گرفت که دختر . تو شادتراز اینها یی باید باشی یعنی
تو خودت کاندیدای اصلح خیلی قلبهایی
پاسخ:
بی انتخابات، حکمران من بود....
گاهی برای رسیدن باید راه دور تر  را انتخاب کرد
پاسخ:
مرگ نابود کننده همه راههای رسیدنه

بدون اغراق و چاپلوسی میگم :

این یکی از بهترین نوشته هائی بود که از شما خوندم ...

کار به دیگران ندارم ولی مثه میخ توی قلبم نشست ...

قلمت مانا سیمرغی جان ...

پاسخ:
تعظیم عمو بهمن عزیز و مهربون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی