آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

من یادم میره ولی تو.... نه

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

خدایا دعای یه گربه کارتونکی

نصفه شبکی

تو رویای چپکی

اجابت داره؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
سیمرغ قاف

نظرات  (۴)

چرا که نه اونم نصف شبی حتما داره 
خدا است دیگه کارش هم حساب کتاب داره 
هم بی حساب لطف می کند
پاسخ:
بله، قربون خدای مهربون
وقتی وجود خدا باورت بشه
خدا یه نقطه زیرش میزاره و یاورت میشه
پاسخ:
واقعنا....
میسی مرتضی لبخند
سلام.با 1شعر از خودم و 1پست برای ایام فاطمیه به روز کردم فقط پایین وبلاگ برید.
دیر بیاید تا چند روز دیگه میره توی آرشیو یعنی پست ثابت وبلاگ اشعار.نظر هم بدید.
خدا خودش همیشه همراه هست فقط بهش اعتماد کن حتما اجابت میشه شک نکن
پاسخ:
قربون تو و خدا و سنجدقلب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی