آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

یا عزیز...

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ

امسال، سال بریدن از همه ی آدمهای گ.ُ.ه.یه که دور و برم ریخته


و متأسفانه خیلی هاشون جزء عزیزترین کسانم هستند  :((

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲
سیمرغ قاف

نظرات  (۴)

سیمرغ یک چیزی یک جایی خوندم یادم نیست کجا بود ولی متنش جالب بود
میگفت به دور از هرگونه احساس غریزه و.... یک دایره بکش یک سری ادمها خارج دایره فیک سری روی خط دایره یک سری هم داخل دایره
توقعاتت رو از ادمها معطوف کن به همین خط کشی خارج دایره که توقعی نمیشه رفت ازشون ..روی خطی ها گاه دل گیری و گاه نه
داخل دایره ها میشن توقع ......اونها رو داشته باش و باهاشون صداقت رو در نظر بگیر. که میدونم تو خودت بهترینی تو این موضوع ..نیازی نیست خودمون رو ازار بدیم گاه یادمهای نزدیکمون هم باید حذف بشن تا بتونی ا زپیله بیرون بیای
پاسخ:
گلم... من تا حد ممکن اون دایره رو کوچیک کردم
ولی بازم...
خیلی سخته.. خیلی تلخه ولی تقریباً دلم میخواد ساکن یک بیابون بی آدم بشم!
خیر که سرشونو بخوره، خوبی می بینن و شر می رسونند
سیمرغی جان هنوز میخونمتون بنویس که قلمت رو خیلی دوست دارمو دلم برای خاطرات اداریه قشنگت تنگه .روز و روزگارت قشنگ
پاسخ:
قربونت باوفا
الهی همه عمرت به خیر باشه

roseroserose
:(
پاسخ:
. خنثیخنثیخنثی
سلااااااااااااااااااام سیمرغی خانم عزیز،
نمیدونم چند وقته اینجا نیومدم. منو ببخش. شرمنده ام.
امیدوارم من ، یکی از اون آدمها نباشم... خدا کنه 
شرمنده اگه کم کار شدم. میدونی که فرصت ندارم.
پاسخ:
سلام عمو بهمن، خدا نکنه... خدا نکنه، شما تاج سرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی