آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

آشیونه سیمرغ (خاطرات یک مستخدم)

من میخوام سیمرغ باشم... قاف منو تو می کَنی؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله و آمنت بالله و توکلت علی الله و ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

توضیحات:
* اون عکس بالا خودمم، سیمرغ پر بسته ی بال شکسته، روی بال طیاره!
*** کپی کننده مطالب و عکسها، در دنیا و آخرت مدیونمه.
* اگه مطلب یا شعری از خودم نبود، میگم.
*** نظردونی بازه، بدون تایید نظراتتون درج میشه، مواظب باشید.
* همه نوشته هام لزوما حس و حال و تجربیات و واقعیات زندگی خودم نیست، پس منو با حرفام بشناسید ولی قضاوت نکنید.
*** ممنون از همه تون.

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

این روزا بیشتر از همیشه به گذشته فکر می کنم

به روزایی که آخر تابستوناش دلهره شادی بخش آغاز مدرسه تو دلم لونه داشت

به دلتنگی برای دوستایِ مدرسه

که دیگه هیچوقت نظیرشون تو زندگیم پیدا نشد...


این روزا خیلی تند تند دلم میگیره

کمتر می خندم

تقریباً هیچ چیز، خوشحال و هیجان زده ام نمیکنه... حتی قبولیم تو کنکور دکترا... (ر.ج پ ن 1)

هیچ امیدی به خوب شدن اوضاع ندارم  (ر.ج پ ن2)

خستگیم بی پایانه

و هیچ چیز حالمو خوب نمیکنه

مگر نهایت برای چند لحظه...!


نمیدونم اینا برای اینه که پیر شدم..

یا خیلی خیلی به واقعیت این دنیای لعب و بیهوده و فانی رسیدم

شایدم به مرگ نزدیکم...

به هر حال ملالی هست و هیچ

همراه با دوری شما!


پ ن 1: قبولی دکترا کأن لم یکنه عزیزجان. چون تا از ارشد فارغ نشم، نمی تونم مقطع بعدی رو شروع کنم و این مستلزم اینه که تا آخر شهریور دفاع کنم که خُب با توجه به وضعیت این پایان نامه کوفتی که هنوز تو فصل دو گیر کرده، امری محاله.


پ ن 2: تنها امید باقیمانده همان امید بزرگ به پایانِ خوبِ ماجرای زمینه که ان شاءالله از وارثان اون باشیم.


پ ن 3: التماس دعا از هر عزیزی که این متن رو میخونه.


اللهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
سیمرغ قاف

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی